utworzone przez Anna-Maria Prymas | maj 12, 2020
Dobra Praktyka Działaj z imPETem! Kampania prowadzona przez Rekopol, zainicjowana w 2018 r. przez Coca-Colę, Nestle Waters, Pepsi-Colę i Żywiec Zdrój. Ma na celu edukację społeczeństwa w zakresie odpowiedniego postępowania z butelkami PET i innymi odpadami z tworzyw...
utworzone przez Anna-Maria Prymas | maj 8, 2020
Dobra Praktyka Przyda się! Akcja Ikea Retail zachęcająca konsumentów do dania drugiego życia już posiadanym przedmiotom za pomocą trzech kroków: Zadbaj, Napraw i Przerób. Kulminacją akcji była kampania przeprowadzona w Black Friday. Wyzwanie Skutki zmian klimatu i...
utworzone przez Anna-Maria Prymas | maj 7, 2020
Dobra Praktyka KOKOworld - Jeans for a better world Jeans for the better world to inicjatywa firmy KOKOworld, zakładająca ponowne użycie materiału jeansowego pozyskanego ze zbiórek do stworzenia nowych produktów tekstylnych, takich jak plecaki czy kurtki. Wyzwanie...
utworzone przez Aleksandra Kretkowska | lut 7, 2019
Dobra Praktyka Znakowanie warzyw i owoców światłem Lidl wprowadził znakowanie BIO warzyw i owoców naturalnym światłem - wyeliminował w ten sposób plastikowe opakowania, w które zapakowane były te produkty. Wyzwanie Produkcja nadmiernej ilości opakowań. Opis praktyki W...
utworzone przez Artur Wieczorek | lut 4, 2019
Modele biznesowe Perspektywa branżowa Komentarze eksperckie Dobre praktyki DOBRE PRAKTYKI Carlsberg Carlsberg, w swoich działaniach w zakresie gospodarki cyrkularnej, koncentruje się na praktycznym zastosowaniu metody Cradle to Cradle. W związku z prowadzoną...