Packaging [R]evolution

    Zapraszamy na wydarzenie organizowane przez Spółkę Aniflex podczas Targów Packaging Innovations.

    O wydarzeniu

    Konferencja Packaging [R]evolution to miejsce spotkań wszystkich tych, którym temat kreacji, druku i produkcji opakowań nie jest obcy. Wysoka frekwencja oraz liczne spotkania świadczą o wysokim poziomie wydarzenia i pozwalają wierzyć, że w temacie opakowań jest jeszcze wiele do powiedzenia.

    W tym roku konferencja przyjęła nową, dynamiczną formułę:

    • 25 minut – tyle maksymalnie potrwa jedna prezentacja,
    • 10 praktyków – omawiane przykłady będą oparte na faktach i poparte doświadczeniem, 
    • konkretne rozwiązania – związane z drukiem, zdobieniem i designem – wszystkie ciekawe i możliwe do zrealizowania,
    • nowości – bogaty program i zestaw praktyk pozwolą każdemu z odbiorców dowiedzieć się czegoś nowego.

    Agenda wydarzenia:

    • 09:00 – 09:30 Rejestracja
    • 09:30 – 09:40 Powitanie
    • 09:40 – 10:05 „Recykling podkładów etykietowych z AD Circular”
    • 10:10 – 10:35 „Rozwiązania technologiczne i surowcowe wspomagające recykling etykiet i opakowań”
    • 10:40 – 11:05 „Polski Pakt Plastikowy – strategiczna odpowiedź na wyzwania systemowe w zakresie zamykania obiegu opakowań z tworzyw sztucznych na polskim rynku”
    • 11:10 – 11:35 „Co zrobić, żeby podczas zadruku opakowań kolory „siedziały” do proofa? Rewolucja technologiczna proofingu na podłożach produkcyjnych. Digimark – technologia przyszłości. Opakowania bez kodów kreskowych umożliwiające inteligentny recykling”
    • 11:40 – 12:05 „Na co zwrócić uwagę przy zakupie eko opakowań”
    • 12:10 – 12:35 „AR nadejdzie szybciej niż myślisz”
    • 12:40 – 13:05 „Personalizacja, serializacja – indywidualne podejście do etykiety – prostsze niż myślisz”
    • 13:10 – 13:35 „Zrównoważone projektowanie opakowań – praca zespołowa, interdyscyplinarna i opłacalna”
    • 13:40 – 14:05 „Ekoprojektowanie opakowań w strategii środowiskowej sieci Biedronka”
    • 14:10 – 14:35 „Jak połączyć personalizację, ekologię, rozszerzoną rzeczywistość i farby specjalne w jednym projekcie opakowań i przy tym stymulować sprzedaż produktu”

    Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji.