DOBRE PRAKTYKI

    WEAR THE CHANGE

    Wear the Change to hasło, które towarzyszy marce C&A we wszystkich inicjatywach na rzecz zrównoważonego rozwoju. Jest głównym przesłaniem marki, które wpływa nie tylko na kształt kolekcji dostępnych w sklepie, ale odzwierciedla także bieżące zmiany społeczne, kulturowe i środowiskowe oraz sposób, w jaki firma ewoluuje, by na nie odpowiedzieć. Celem jest ulepszanie produktów, które podąża równolegle z pozytywnym wpływem na życie pracowników oraz osób zatrudnionych w krajach, gdzie produkujemy naszą odzież, a także na środowisko naturalne.

    Jako jeden z liderów branży mody, marka C&A kształtuje ją już od kilku dziesięcioleci i dąży do zrównoważonego rozwoju jako nowego standardu funkcjonowania. Wear the Change to nie tylko wysiłki na rzecz tworzenia bardziej zrównoważonych produktów, innowacyjnych rozwiązań, ochrony środowiska naturalnego czy dbania o pracowników i osoby zatrudnione w łańcuchu dostaw – to hasło mieści w sobie znacznie więcej. W obliczu zmian zachodzących w obszarze kultury, środowiska, społeczeństwa, tradycji, mody oraz rosnącego zainteresowania bardziej zrównoważonym stylem życia, C&A, jako marka nowoczesna, idzie o krok dalej w kierunku połączenia tradycyjnego, rodzinnego biznesu z potrzebami współczesnego świata. Dlatego na bieżąco dostosowuje swoje procedury i działania, skupiając się na Klientach i ich potrzebach w stale zmieniającym się świecie, jednocześnie starając się ograniczyć negatywne skutki działalności na każdym etapie produkcji i łańcucha dostaw.

    Wśród wyróżniających się produktów, którym przyświeca idea Wear the Change, znaleźć można:

    • produkty z recyklowanych butelek plastikowych lub odpadów tekstylnych,
    • produkty z certyfikatem Cradle to Cradle,
    • produkty wykonane przy zużyciu nawet 65% mniejszej ilości wody.

    INICJATOR

    PARTNERZY

    INICJATOR I PARTNERZY